8. октобар 2018.

Литерарни кутак ученика 7. разреда


Шта ми то не да мира

У животу детета постоји много ствари које нам не дају мира. Наше муке нису лаке као један и један, тешке су и несхватљиве.
Ни ми сами некада не разумемо нашу мисао. Мени мира не да машта. Стално маштам о стварима које су неоствариве. Са годинама ћу бити све ближе и ближе искушењима које доноси живот. Не да ми мира и мучи ме тај велики град у коме су сви моји снови. Копка ме то какве ћу пријатеље стећи, да ли ћу се уклопити и да ли ћу бити у могућности да остварим моје снове и машту. Данас се људи  не обазиру на битне ствари, већ на новац. Ја маштам о томе да будем свој човек и да не зависим ни од кога. Маштам о томе да  ме сви воле и поштују,  да не гледају на то да ли имам или немам новца,  да ли сам лепа или не. Маштам о томе и не слутим да ће се људи до тада много променити. Мучи ме та будућност од које ми зависи цео живот.
И деци живот доноси тешке одлуке, муке, стрепњу и страх. Иако одрасли то не схватају, ми се трудимо да пребродимо све тешко кроз шта пролазимо у детињству и кренемо корак даље.
Емилија Ковачевић 7-1


Шта ми то не да мира

Има једна ствар у мом животу која ми не да мира. То су очи моје Јане.
Десило се то у тренутку, као ветром донесено и из моје главе не могу да оду њене кристално плаве очи и њена бујна коса, нежна као свила. Једним погледом, једним разговором ушла је у моју крв као болест која разара, и не може да оде. Много пута сам покушао да је истиснем из главе, да не мучим моју младу душу, али кад год сам покушао,  нисам могао јер ми је нешто говорило да идем напред. Многи су ми рекли да немам шансе, али нисам хтео да слушам, и тада сам јој се јавио. Од превеликог узбуђења нисам могао да пишем, једва сам дисао и тада сам први пут написао песму за моју „Десну. Десна је био надимак за њу који сам користио у разговору са друговима. Једног дана, после дописивања и дописивања, одлучио сам да јој све признам. Испало је као да сам у сред зиме ишао на Русију са Наполеоновом војском, срце ми се тресло. После недељу-две сазнао сам да није сама. Срце ми се претворило у пепео. Ипак није хтело да одустане моје јуначко срце. Вратио сам се као феникс из пепела, или као победник из Вијетнамског рата. И сад је све исто, али чисто. Иако ми није дала мира, дала ми је мотивацију да наставим да живим у свом „тхуг" фазону. То што су ме очарале њене очи била је магија, која је бачена на моје срце.
Кад живот човеку  не да мира, човек мора да има стрпљење и наду да ће тај његов немир можда бити његова победа.

Лазар Матејић 7-1



Шта ми то не да мира

У срцу једног бића дешавају се чудна збивања.Те си срећан, те си тужан. Нешто ти не да мира. Чини ти се да је све бесмислено.
Размишљала сам о свему и схватила да мени  не да мира време. Замислите, време. Тако је кратко и зачас одлети као птица. Волела бих да се време продужи. Да буде велико као онај стари роман што се дуго чита. Ево већ сам порасла, а све драге успомене никако да се врате. Да се врате људи. Не да ми мира што све лепо кратко траје, и што  мени овај чудан свет све компликује. Имаћу снаге у себи да све ружне ствари пребродим и да дође оно мени дивно време у којем су сви срећни. 
А када дође и када се велики роман прочита и заврши, мира ће имати сваки човек на земљи.              
                                                                                                        Петра Станимировић  7-1


Нема коментара:

Постави коментар